Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
CRMKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
(Lenka Drahotová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//6b5xb4// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
(Ladislava BEZDĚKOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//4gwdd0// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
(Viktorie Vacková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oooxo/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
(Vasilii Zakharov)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rg6o1/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka
(Miroslav Maláč)2012, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qwxaw/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka
(Jana Počtová)2011, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vvoq3/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka
(Zuzana Ryšavá)2011, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fdfcd/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
(Sarah Schneiderová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c4m23/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
(Klára Hanzlíková)2022, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/z9a5r/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku
(Lukáš Holeček)2016, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//ts7ve5// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma