Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
SWOT analýza podnikatelského subjektu
(Marek Mrázek)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d907c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
(Stanislav Krátký)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bj9lv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategická analýza společnosti ČEZ Distribuce, a.s.
(Jan Vaniš)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49654 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
SWOT analýza podnikatelského subjektu
(Marek Vohradský)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lox9k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
(Kateřina Kloidová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/vnc3a/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh
(Roman Chroustovský)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/mfywm/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Propagace nových výrobků firmy KANAFAS CZ, s.r.o. a jejich zavádění na trh
(Martina Závodná)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/cbnme/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh
(Silvie Pohořalová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/v8b3w/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
(Lucie Chrástecká)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ngvm3/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma