Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Internetové stránky jako významný marketingový faktor vybraných společností
(Jakub Maixner)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35776 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Internetové stránky vybraného subjektu se zaměřením na podnikovou sféru
(Jiří SLÁMA)2013, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//ez194y// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka společnosti Peek & Cloppenburg s jejími internetovými stránkami a návrh na jejich zlepšení
(Kristýna Stehnová)2015, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//7ruhvm// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum zaměřený na maloobchodní značku
(Petr Stránský)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nstji/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu
(Tomáš Kysela)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/xeij9/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Výzkum maloobchodního trhu zmrzlin v hlavním městě České republiky
(Lukáš Svoboda)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78840 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Úloha maloobchodní značky v marketingové komunikaci obchodní firmy
(Lenka Schettlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sh57x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Porovnání vnímání české značky a maloobchodní značky
(Zdeňka Zavadilová)2010, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/79434 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
(Vlasta Šetelová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/lh6vj/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Analýza uvedení maloobchodní značky na trh
(Zuzana Vachová)2010, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/79870 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma