Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Adaptační plánKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh adaptačního a kariérového plánu pracovníka s ohledem na danou firemní kulturu
(Michaela Chloupková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ukjbr/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Rozvoj firemní kultury jako součást personální práce se zaměřením na adaptační proces v organizaci ŠKODA AUTO a. s.
(Pavel Umáčený)2015, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//bqbg9m// | Ekonomika a management / Manažerská studia - řízení lidských zdrojů | Práce na příbuzné téma
Adaptace zaměstnanců ve vybrané personální agentuře
(Kateřina Janů)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mniwn/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma
Návrh adaptačního a kariérového plánu pracovníka s ohledem na danou firemní kulturu
(Michaela Chloupková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ukjbr/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Individuální akční plán
(Martina Říhová)2007, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q7jgk/ | Pedagogika / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Kariérový management ve vazbě na systém hodnocení zaměstnanců ve vybrané organizaci
(Romana Tůmová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/40650 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
An integration of automated call center into a SAP system
(Michaela Horváthová)2022, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/thh59/ | Řízení softwarových systémů a služeb / Řízení vývoje softwarových systémů | Práce na příbuzné téma
Call centrum jako součást podpory klienta
(Adéla Jílková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/erzvy/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Návrh projektu zřízení call center v době pandemie
(Kateřina Kopřivová)2022, Diplomová práce, Fakulta logistiky a krizového řízení / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nvlnmh// | Bezpečnost společnosti / Ochrana obyvatelstva | Práce na příbuzné téma
Výběr informačního systému pro Call Centrum ve veřejné správě
(Lukáš Cejpek)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//pvck8e// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma