Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
podpora prodejeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
(Aleksandra Kim)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//api5de// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products
(Ivana Benešová)2015, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//99qk1h// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Czech customer´s purchasing behaviour at the market of cosmetics
(Martina Ropická)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//cp4hib// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Příznaky věrnosti ke značce
(Ekaterina Sorokina)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//bctyeo// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Vliv věrnostních programů založených na ekono-mických pobídkách na věrnost ke značce
(Mojmír ŠPALEK)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tnef28// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
The Impact of Sales Promotions on Brand Loyalty
(Sára Dimovová)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141977 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Gender Differences in Response to Sales Promotion
(Maryna Solilyak)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52868 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
(Kamila Paulová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u6auu/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv podpory prodeje a věrnostních programů na změnu nákupního chování zákazníka
(Tomáš Bojanovský)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qo13n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj ovlivňující kupní chování zákazníka
(Andrea Houzarová)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gixfqc// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma