Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
online reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání online marketingu - studie napříč generacemi
(Alexandra Ramirez Martinez)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a61vo/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
(Miroslav Solařík)2020, Diplomová práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//4nzlsx// | Ekonomika a management / Ekonomika a management malých a středních podniků | Práce na příbuzné téma
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
(Miroslav Solařík)2020, Diplomová práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//4nzlsx// | Ekonomika a management / Ekonomika a management malých a středních podniků | Práce na příbuzné téma
Postoje a strategie dlouhodobě nezaměstnaných osob nad 50 let
(Helena Sulková)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o8w9e/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma
Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti
(Kateřina BUZKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xmepkx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma