Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Online marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Event marketing - analýza dvou eventů agentury Eventpro
(Petr Kout)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xfbe4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
(Diana Žanonyová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92510 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
(Lucie Sovová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dqwlf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
A Market Analysis for a Slovak Event Planning Agency
(Hana Šimková)2017, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//eootyt// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán event agentury
(Valentina Egorova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69474 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Event management podniku z pohledu realizační agentury
(Šárka Prchalová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aps6w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
(Klára Sierra)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/an95l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie event agentury vstupující na trh
(Eva Horáková)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//xfzw9o// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Pop Music Fan Cultures in the Pre-Internet and Internet Era: A Diachronic Comparative Study
(Tereza Novotná)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pidjt/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
(Jana Nemčková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11758/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma