Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

světlo

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 16 prací)
Aspekty svícení ve virtuálním prostoru
 (David Ticháček)

2020, Diplomová práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze

http://hdl.handle.net/10318/18069 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera | Práce na příbuzné téma

Světlo ve 3D digitální animaci
 (Jakub Brokl)

2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//n6vs0l// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Animovaná tvorba | Práce na příbuzné téma

Technologie 2D a 3D animace
 (Adéla Přikrylová)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//4w6i8g// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma

Nové technologie loutkové animace a jejich potenciál v animovaném filmu
 (Vendula Žaludová)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/phfmh/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Animace a Virtuální Realita
 (Bára Anna Stejskalová)

2020, Diplomová práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze

http://hdl.handle.net/10318/14489 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Animovaná tvorba | Práce na příbuzné téma

Tendence v 3D digitální charakterové animaci
 (Jakub Brokl)

2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//4fc1w1// | Teorie a praxe animované tvorby / | Práce na příbuzné téma

Vývoj využití CGI animace v médiích
 (Karolína Strnadová)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/uxm24/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Efektivita práce v digitální audiovizuální tvorbě, Koncept nelineární CGI-AV pipeline
 (Marcel Legindi)

2024, Disertační práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//niqznh// | Výtvarná umění / Multimédia a design | Práce na příbuzné téma

Dekódování krásy: Design pro označování CGI influencerů a upravených fotografií na platformě Instagram
 (Vanessa Koptíková)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/83405 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma

Výroba stylizovaných 3D CGI prostředí
 (Matěj Šak)

2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//xt6ch1// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Animovaná tvorba | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 16 prací)