Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

značka

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 25 prací)
Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z
 (Lucie Karlíková)

2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//6bnp68// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z
 (Lucie Karlíková)

2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//6bnp68// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
 (Kristýna Cahlíková)

2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//z8dn67// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Preference značky v rámci nákupního rozhodování generace Z
 (Karolína Koukalová)

2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//55fh47// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
 (Aneta Bencová)

2020, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id/ozn4pj/ | Řízení rozvojových projektů / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 25 prací)