Theses on the same topic (having an identical keyword):

značka

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

« 1 2 » (total: 20 theses)
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
 (Zuzana Barysz)

2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Opery Slovenského národného divadla a Národného divadla v Brne v kontexte kultúrnych politík
 (Petra Kovačovská)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/r9ac0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic

Súčasná generácia herečiek na doskách Slovenského národného divadla
 (Dominika Husárová)

2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/lufv8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny divadla | Theses on a related topic

Analýza a benchmarking prodejní strategie výrobců motorových pil na českém trhu
 (Jaroslav Šebek)

2024, Bakalářská práce, Fakulta lesnická a dřevařská / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//x8r0je// | Lesnictví / | Theses on a related topic

Analýza prodejní strategie firmy John Deere na českém trhu v oblasti harvestorové technologie.
 (Jaroslav Šebek)

2019, Bakalářská práce, Fakulta lesnická a dřevařská / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//mvkfw1// | Lesnictví / Hospodářská a správní služba v lesním hospodářství | Theses on a related topic

Vizuální stránka křesťanské knihy Cover design jako součást prodejní strategie a spolutvůrce vizuální kultury společnosti
 (Lada Andršová)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/cuwii/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic

Prodejní strategie společnosti DuPont
 (Michal KOSŤUN)

2013, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//ykyhor// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Theses on a related topic

Marketingová strategie doplňkového sortimentu obchodu s obuví
 (Lenka RYKROVÁ)

2020, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//g4fi56// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic

CRM systémy jako nástroj obchodní strategie
 (Pavel Kozelský)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//sf12hl// | Ekonomika a management / Podnikání | Theses on a related topic

Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
 (Zuzana Barysz)

2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

« 1 2 » (total: 20 theses)