Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
(Zuzana Barysz)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Opery Slovenského národného divadla a Národného divadla v Brne v kontexte kultúrnych politík
(Petra Kovačovská)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r9ac0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Súčasná generácia herečiek na doskách Slovenského národného divadla
(Dominika Husárová)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lufv8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny divadla | Práce na příbuzné téma
Analýza a benchmarking prodejní strategie výrobců motorových pil na českém trhu
(Jaroslav Šebek)2024, Bakalářská práce, Fakulta lesnická a dřevařská / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//x8r0je// | Lesnictví / | Práce na příbuzné téma
Analýza prodejní strategie firmy John Deere na českém trhu v oblasti harvestorové technologie.
(Jaroslav Šebek)2019, Bakalářská práce, Fakulta lesnická a dřevařská / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mvkfw1// | Lesnictví / Hospodářská a správní služba v lesním hospodářství | Práce na příbuzné téma
Vizuální stránka křesťanské knihy Cover design jako součást prodejní strategie a spolutvůrce vizuální kultury společnosti
(Lada Andršová)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cuwii/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Prodejní strategie společnosti DuPont
(Michal KOSŤUN)2013, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//ykyhor// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie doplňkového sortimentu obchodu s obuví
(Lenka RYKROVÁ)2020, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//g4fi56// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
CRM systémy jako nástroj obchodní strategie
(Pavel Kozelský)2019, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//sf12hl// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
(Zuzana Barysz)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma