Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Percepce udržitelnosti na trhu s módou
(Kristýna Kocfeldová)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//1rp7rc// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Rozdíly v percepci rasové diverzity v komerční reklamě u spotřebitelů v České republice a v Dánsku
(Tereza Hadravová)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uea7gx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr
(Sayanti Shaw)2023, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//miatm2// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Reklama módních světových značek na sociálních sítích
(Valerija Borisova)2019, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//h9yd02// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Módní a obuvnická reklama v Pardubicích v meziválečném období
(Jan Vlasák)2013, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//lcxv15// | Historické vědy / Spisová a archivní služba | Práce na příbuzné téma
Módní editorial - hranice reklamy a umění
(Klaudie Moravcová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//h37xxa// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Reklama a její vliv v módním časopise v České republice
(Abigail Lišková)2016, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//pi2pm9// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
(Ondřej Neuman)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pu23n/ | Filologie / Španělský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Formación de los adjetivos de color y su uso en las páginas web dedicadas a la moda
(Sandra Hanychová)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jep9k/ | Filologie / Španělský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Anglicismos en la prensa de moda
(Pavla Študentová)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kv7uf/ | Filologie / Španělský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma