Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
VaskyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání značky Vasky generací Y
(Marek Havel)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jrp6pz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Zjištění postojů generace Y ke značkám kvality potravin
(Dominika Rozmajzlová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81270 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Food blog jako nástroj budování značky IKEA u generace Y
(Hana Dupalová)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gj3nri// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání přírodních produktů péče o pleť od korporátních kosmetických značek spotřebitelkami generace Y v ČR
(Tereza Průšová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88399 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice
(Kateřina Formánková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88790 | Management / | Práce na příbuzné téma
Mezinárodní srovnání postojů generace Y ke kvalitě a značkám kvality potravin
(Denisa Kováčová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117709 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
(Kristýna Cahlíková)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z8dn67// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování čtenářů generace Y a jejich vztah ke značce CooBoo
(Tereza Pecáková)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nrbvz3// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování generace Y
(Simona Vajglová)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ffx2rc// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza znalosti českých značek piv zahraničními příslušníky generace Y
(Jiří Šťastný)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76434 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma