Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání galerie G18
(Katarína Pribylová)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//okbsx2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice
(Kateřina Formánková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88790 | Management / | Práce na příbuzné téma
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
(Tomáš Hokr)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//y5x4bq// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma
Loajalita zákazníků ke konkrétní značce podniku
(Ondřej Linhart)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//pp59m5// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma
Muzeum umění a galerie jako prostor pro edukační program
(Nikol PINTOVÁ)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//rj3o5c// | Dějiny umění / | Práce na příbuzné téma
Muzeum branding: případové studie Národní galerie Praha, Dům umění Brno a Západočeskou galerii v Plzni
(Barbora Doubková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83592 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Vnímání galerie G18
(Katarína Pribylová)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//okbsx2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
(Barbora Šafaříková)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4zdkgw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Role sponzoringu na tvorbě image značky
(Eva Karimová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jzpv3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer jako nástroj budování image značky
(Tereza Malinová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vjc49/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma