Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování značky společnosti na B2B trhu
(Pavla Krejsová)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//n1ufbk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie budování značky na B2B trhu
(Petra Pokorná)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153053 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
(Lukáš Peteráč)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//k7sf5l// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv obsahového marketingu na růst a vývoj firmy v oblasti B2B
(Barbora Buriánková)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//ou5l0u// | Informační management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace rodinné firmy na B2B trhu
(Martin Blažek)2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//kdpwit// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv faktorů na popularitu facebookových příspěvků společností B2B
(Kateřina VOJČOVÁ)2022, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//vq927t// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Definice komunikační strategie pro sociální sítě B2B firmy
(Johana Přádková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ojgebn// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů marketingové komunikace v praxi podniku B2B
(Jiří Fíla)2020, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//acvy3c// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Emotional aspect of branding in b2b marketing
(Zarzand Alaverdyan)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/23761 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
(Anastasiia Kalchenko)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awjq5/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma