Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
(Kristýna Jarešová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/iryt9/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Stres u generace Z
(Aneta DVOŘÁKOVÁ)2023, Bakalářská práce, Zdravotně sociální fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//kzb77p// | Sociální práce / | Práce na příbuzné téma
Motivace generace Z pracovat v bance
(Michaela Jägerová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91768 | Management / | Práce na příbuzné téma
Brand aktivismus a generace Z
(Kateřina Černá)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hr4ep/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Motivace pro participaci ve věrnostních programech u generace Z
(Klára Andrýsková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90836 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv generace Y a generace Z na televizní vysílání a online reklamu
(Pavel Zadražil)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//89f2ky// | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y
(Kateřina Pěničková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86115 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Význam televizní reklamy pro generaci Y
(David Šíma)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//ad860d// | Magisterské programy (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Analýza mediální konzumace Generace Y
(Jennifer Kozelková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74720 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vnímání humoru v televizní reklamě generací X a generací Y
(Klára Prchalová)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//yipmiu// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma