Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
znackaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování značky na sociálních sítích
(Tomáš Symerský)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//w5jr8w// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích
(Michaela Brůhová)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//txpgv2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování a řízení značky v prostředí sociálních médií
(Kateřina Sedláčková)2021, Diplomová práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//s9ss4n// | Management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram
(Kristýna Skokánková)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z1wqtl// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Projekt na budování značky vybraného zaměstnavatele na sociálních sítích
(Kateřina Vychodilová)2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ayitsq// | Management a marketing / Marketing management | Práce na příbuzné téma
Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích
(Michaela Brůhová)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//txpgv2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
IKEA Across Cultures and Continents: On Localization and Custom-built Advertising Strategies on IKEA Websites
(Anna HONEGROVÁ)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//i57udn// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
(Diana Fašangová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dh3zz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikačních prostředků ve společnosti IKEA
(Alena Poláková)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pw2g0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Aplikace teorie parity kupní sily na produkty firmy Ikea
(Matúš Dunaj)2015, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qfcfp/ | Hospodářská politika a správa / Hospodářská politika | Práce na příbuzné téma