Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklama jako obraz kultury
(Khrystyna Beregova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ufln3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sociální reklama se zaměřením na problematiku palmového oleje
(Kristýna Vávrová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bz1zuv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama v bankovním sektoru
(Elena Märzová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/omapl/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Reklama v sémiotické perspektivě
(Jiří Sodoma)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ka6sa7// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Jaké lidské hodnoty odráží současná reklama?
(Dana Černíková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ccpq5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Historie a současnost reklamní kampaně značky Adidas
(Elvina Mambetova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aimun/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
(Šárka Konhefrová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/fq3h4/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
(Valeriya Kremko)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/umks3/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Vnímání reklamních sdělení značky Kofola u vybrané cílové skupiny
(Alena HUDCOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//sn3ssx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Humor a emoce v pedagogické komunikaci třídního učitele s žáky - Zaměření na střední školu
(Daniel INDRÁK)2019, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//frkr8p// | Pedagogika / Pedagogika - veřejná správa | Práce na příbuzné téma