Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Intervence PPC reklamy napříč generacemi X a Z
(Kristýna Adámková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90853 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vnímání televizní reklamy podporující LGBTQI+ komunitu generací X
(Adéla Topolčanová)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1yyaya// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání konceptu bezobalových prodejen z pohledu generace X a Y
(Kateřina Janovská)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cqlsx1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv aktivit marketingové komunikace na spotřební chování generace X a Y
(Barbora Květoňová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70068 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Sociální reklama na téma ochrany životního prostředí a její vnímání zákazníky
(Michaela Prváková)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qbu46/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma