Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
AppleKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Posouzení firemní identity a její vliv na spokojenost zákazníka
(Terezie Otavová)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149601 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Firemní identita vybraného podniku v ČR
(Lucie Houdková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cs0c3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní identita a její význam pro dlouhodobou motivaci zaměstnanců podniku
(Luke Bojčev)2021, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//mm1rqn// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Apple
(Tomáš Kovářík)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wr4esj// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple
(David Kubáč)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//blv4jg// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma