Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Ilya Abdrakhmanov)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kt6wm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Bakhtiyar Sissengali)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bpk2s/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
(Ekaterina Akhmedova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/popao/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Rozbor image vybrané společnosti
(Lenka Nožičková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lmhx7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Hodnocení image vybrané společnosti
(Radka Bišická)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ih62m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Komunikace environmentálních faktorů společnosti Continental Barum a jejich vliv na image společnosti
(Regina Feiferlíková)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//07dkoq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Image vybrané firmy/značky
(Thu Thuy Nguyenová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3e31/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
(Kateřina Jandová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eth3m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
(Iva Jančíková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s5wz6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Rozbor image vybrané firmy
(Zuzana Herinková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/am4hb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic