Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Chování spotřebiteleKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
(Arun Ronal Antony)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153142 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
(Andrea Josifova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88403 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Psychology of decision making: Effect of learning, end-effect, cheap talk, and other variables influencing decision making in the Prisoner’s Dilemma game
(Štěpán Veselý)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yz40u/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
(Daniele Loi)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/azf4w/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
(Anna Větrovcová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/me6v9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
(Dušan Mladenović)2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
(Egor Demtsev)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90023 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
(Iryna Trylis)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79744 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
(Sugandha Tikoo)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gzpvh/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Influence of different packaging attributes on customers’ perception of the products in the Czech Republic
(Valeriia Riabiko)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80326 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma