Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing Plan to Introduce Industrial Packaging Products onto the European Market – based on products of the Pera Plastic company
(Orkhan Rza)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//asi47p// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Cenové obchodní strategie českých firem v oděvním průmyslu v souvislosti s brandingem
(Salvátor Soška)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//znlaq0// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Cenová strategie firmy
(Petr Bartes)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f2kfm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Cenová strategie firmy
(Tomáš Černý)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w8u00/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Cenové strategie firmy v konkurenčním prostředí
(Jiří Pacák)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kqd6e/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Optimalizace cenové strategie pro firmu Bezvody s.r.o.
(Martin Čermák)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//xgxog7// | Magisterské programy (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Návrh cenové strategie pro vybranou firmu pro 1. pololetí roku 2015
(Aneta Vacková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//4yh27h// | Magisterské programy (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Strategie vybrané firmy na českém trhu
(Marek Šorm)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13453/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace
(Valeriya Sotnikova)2023, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/mvqs3/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma