Theses on the same topic (having an identical keyword):
firemní imageKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Influencer jako nástroj budování image značky
(Filip Manert)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vsq9i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Firemný image a komunikácia spoločnosti L´Oréal
(Natália Mesárošová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80091 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Analýza image Armády spásy v Ostravě
(Jana Valková)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/106994 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti L’oreal Paris.
(Kieu Anh Trinhová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83593 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Analýza vybraných procesů ve společnosti L’Oreal Česká republika s.r.o.
(Tomáš Hospodka)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//bvs6ag// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Nákupní chování spotřebitelů společnosti L'Oreal podle zásad udržitelnosti v kontextu udržitelného rozvoje a udržitelné strategie
(Kateřina Výborná)2024, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//7tuimg// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
(Soe Min Htet)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84570 | International Business - Central European Business Realities / | Theses on a related topic
Au-delà de la beauté : la découverte des stratégies linguistiques dans le slogan et annonces publicitaires de L’Oréal Paris
(Paula Balážiová)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gzkia/ | Francouzský jazyk a literatura / | Theses on a related topic
Analýza využívání a efektivity e-learningu v rámci firemního vzdělávání společnosti L'Oréal CZ/SK
(Ivana Michalková)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/mx3hi/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Rozdíly a postupy v propagaci produktů mass-marketu a luxusních produktů ve společnosti L’Oreal Česká republika, s.r.o.
(Kateřina Rosická)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pr6g6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic