Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
(Tereza Votavová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/fe222/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
(Alice Baculáková)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eiemy/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
(Radka Bauerová)2020, Disertační práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/fw1mn/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
(Alice Berthuy)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52566 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Zákaznické preference online vs. offline nakupování
(Tereza Hlavoňová)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z7pyc/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
(Petra Olszarová)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/abzcb/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Národně-kulturní porovnání generací X a Y v ČR a vliv na marketingový mix
(Patrick Poborský)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76343 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Národně-kulturní porovnání generací X a Y v ČR a vliv na marketingový mix
(Ilona Hebersteinová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53295 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
(Tomáš Bojko)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/wxmb0/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix společnosti RegioJet
(Eliška Malíková)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/g5gpu/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma