Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yq0x9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
(Kristýna Holasová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jf1zx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
(Lucie Tůmová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iylna/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
(Šárka Egermaierová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zqx2m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
(Věra Smýkalová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l1x5bt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
(Věra Smýkalová)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1wjhui// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnocení kritérií nákupního rozhodování při nákupu potravin
(Monika Nohýnková)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//d52afl// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty procesu nákupního rozhodování
(Pavel Pekárek)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yvsw7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní rozhodování generace českých mileniálů při výběru sportovního oblečení
(Denisa Ráblová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//wa9lv0// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma