Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
(Helena Simonová)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//hu19kt// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Interkulturní rozdíly v rámci reklamy společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
(Barbora Krčmářová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84545 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vývoj nativní reklamy ve vydavatelství Czech News Center
(Jana Žákovčíková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/tkptm/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Význam a využití reklamy v hotelnictví
(Aneta Podráská)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/5052/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Regulace venkovní reklamy v České republice
(Vojtěch Coufal)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53521 | Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika | Práce na příbuzné téma
Vývoj české audiovizuální reklamy po roce 1990 a její tvůrčí osobnosti
(Dita Škopánová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/avrw8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
T: Absolventi ateliéru Reklamní fotografie fakulty multimediálních komunikací University Tomáše Bati ve Zlíně
(Vojtěch Plhák)2022, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/en4fh/ | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Tvůrčí fotografie | Práce na příbuzné téma
Alfons Mucha jako reklamní tvůrce nového stylu
(Markéta Kratochvílová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ftyi2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj reklamy v televizi z hlediska investic do médií
(Robert Almássy)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kpcb3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Benetton - tvůrce nové reklamní řeči
(Vanda Miškovská)2010, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta AMU / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/6598 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie | Práce na příbuzné téma