Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
CookielessKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Online Marketing in Cosmetics Industry
(Alexandra Zrubecká)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qlz84/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Online Marketing of C-Travel Inc.
(Laura Hošek)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lekwn/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Online Marketing in Specific Industry
(Mai Anh Nguyen)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/casy1/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Conversion Rate Optimization with A/B Testing
(Michal Pařízek)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21155 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Analýza dopadu změn v UX/UI designu na konverzní poměr ve vybrané webové aplikaci
(Petr Križek)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//yl9qi5// | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Vliv nástroje Google Optimize na konverzní poměr
(Václav Půlpán)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76807 | Aplikovaná informatika / Znalostní a webové technologie | Práce na příbuzné téma
Model zákaznické segmentace e-shopu
(Kristýna Koubová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhrx1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Model zákaznické segmentace e-shopu
(Kristýna Koubová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhrx1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnota zákazníka jako podklad pro segmentaci a targeting ve vybrané společnosti
(Pavlína Kubů)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49887 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Boosting Website Micro-Conversions with Machine Learning: Precision Targeting of Potential Customers
(Martina Mayer Hertl)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92044 | Data & Analytics for Business Management / | Práce na příbuzné téma