Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Hana Pospíšilová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/esaua/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Milan Klugar)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nts53/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Tomáš Hajíček)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ma749/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Optimalizace marketingové komunikace na základě segmentace trhu vybrané firmy
(Jakub Khun)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//soo2ll// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky
(Barbora Křístková)2023, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0o0c0n// | Management a marketing / Marketing management | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Jan Králík)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jsobv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
(Petr Strnad)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e5136/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
(Nikola Jaurisová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eqdym/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
(Michaela Marčanová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eb3pc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma