Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
DesignKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
(Mahammad Mammadov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78601 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
(Dinara Mangusheva)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89956 | Management / | Práce na příbuzné téma
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
(Anna Fauová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y4cc3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
(Petr Rajtšlégr)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uu6fi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Udržitelná móda a její vliv na spotřební chování
(Leisan Zarifullina)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93826 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
(Tereza Votavová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/fe222/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování a faktory ovlivňující spotřební rozhodování v rámci českých domácností v období ekonomické krize
(Andrea Ropková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fobx3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel
(Tereza Kolaříková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nhljq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Označení VEGAN na produktech a jeho vliv na spotřební chování
(Michaela Malecová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83303 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující spotřební chování domácností v rámci České republiky
(Jan Měšťan)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zkjll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma