Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nákupní chováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele
(Lucie Němečková)2021, Diplomová práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//t77dc0// | Ekonomika a management / Ekonomika a management malých a středních podniků | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní chování gen Z na trhu s luxusním zbožím
(Viktorie Oderská)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80429 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele vůči značce Felix
(Thi Kim Anh Nguyenová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90328 | Management / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumer Decision Making Process
(Petra Škudrnová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u6oql/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
(Andrea Josifova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88403 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
(Arun Ronal Antony)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153142 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
(Kirsten Daniëlle Vreede)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78391 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
(Mahammad Mammadov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78601 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
(Gyuzal Kuspakova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81715 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
(Klára Menšíková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//wx0q2z// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma