Theses on the same topic (having an identical keyword):
analýza loajalityKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
(Zuzana Pindorová)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/t48rx/ | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Theses on a related topic
Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj
(Ekaterina Davydova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/abatf/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Theses on a related topic
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
(Gabriela Kolářová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/9268/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Theses on a related topic
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
(Lenka Skálová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ie9dz/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Theses on a related topic
Loajalita zakazníků společnosti Dm-drogerie markt
(Veronika Nevřivová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82686 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Analýza e-loajality vybraného podniku
(Tomáš Korbel)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zte6h/ | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
(Gabriela Kolářová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/9268/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Theses on a related topic
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Kateřina Hofmanová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jb25p/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Analýza věrnostního programu jako nástroje zvyšování loajality zákazníků značky NEXT
(Monika Glaserová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46529 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Analýza loajality zákazníků drogerie Rossmann
(Adéla Čáslavková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79248 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic