Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Motivace zaměstnanců jako významný faktor naplnění strategie rozvoje organizace CzechTourism
(Anna Vernerová)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Lokalisierung und Übersetzung der touristischen Internetportale Austria.info, Czechtourism.com, Germany.travel und Myswitzerland.com
(Štěpánka Plátková)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i1w24/ | Překladatelství a tlumočnictví / Překladatelství německého jazyka | Práce na příbuzné téma
Strategie řízení zahraničních zastoupení II. stupně agentury CzechTourism
(Marek Kroutil)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72794 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Mediální obraz kultury v turismu ovlivněný domácími kampaněmi agentury CzechTourism
(Anna Horáčková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50761 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma