Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
(Tereza Dřevová)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n6cl9/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikace vybraných českých nakladatelství prostřednictvím sociálních sítí Facebook a Instagram
(Barbora HOLEŠOVÁ)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//3byov1// | Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia | Práce na příbuzné téma
Možnosti neplacené propagace na sociálních sítích Facebook a Instagram
(Diana Havířová)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//9qxqyr// | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
Vliv sociálních sítí Facebook a Instagram na morální hodnoty žáků na 2. stupni ZŠ
(Anna Rosůlková)2019, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM6153 | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk, Učitelství pro 2. stupeň základních škol - etická výchova | Práce na příbuzné téma
Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube
(Jan Kotlář)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//hgm3hy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma