Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Understanding-check, questionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
“Do you understand?” – an analysis of the use of understanding-check questions in the EFL classroom
(Elena Dačeva)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ryzdy/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
"Could you repeat IT?": Error Analysis of Pair Work Oral Production of Czech Secondary School Students
(Miryana Georgieva Slavíková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i9pt8/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
“Do you understand?” – an analysis of the use of understanding-check questions in the EFL classroom
(Elena Dačeva)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ryzdy/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
(Juliana Kráľová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n9n93/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
CODESWITCHING IN EFL SECONDARY SCHOOL CLASSES: A CONVERSATION ANALYSIS STUDY
(Radim BODOR)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//3ashbv// | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství ruského jazyka a literatury pro SŠ | Práce na příbuzné téma
Internationalisation of Higher Education under the Microscopic Lens of Conversation Analysis: An empirical account of participant orientations to language in a Czech EMI context
(Magdalena HANUSKOVÁ)2021, Disertační práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//oe135w// | Filologie / Anglický jazyk | Práce na příbuzné téma
Conversation in the TV series Bones: A Corpus Analysis
(Lenka HRŇOVÁ)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//3q1mwo// | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství historie pro SŠ | Práce na příbuzné téma
Questioning Techniques in Spoken Media Discourse: Analysis of Authentic Data in Two Television Genres.
(Soňa HLUŠÍ)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//fx86y5// | Filologie / Anglický jazyk a literatura - německý jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
A Case Study: Applying Conversation Analysis to the understanding of how to teach English to an 11-year-old Czech pupil suffering from ADHD
(Simona KOUBOVÁ)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//z2lyq2// | Filologie / Bohemistika - Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
“Do you understand?” – an analysis of the use of understanding-check questions in the EFL classroom
(Elena Dačeva)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ryzdy/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma