Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The role of new media in a modern marketing communication
(Petra Nagajdová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lz40u/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
(Meng Xi Zhang)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ajviy/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Roman Sarychev)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/grmip/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
T: Female gaze (ženský pohled) ve fotografii ve věku sociálních médií
(Weronika Wozniak)2020, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/gbq3l/ | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Tvůrčí fotografie | Práce na příbuzné téma
Fenomén selfie prostřednictvím virtuální identity
(Veronika FILIPCOVÁ)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//q5t3u2// | Specializace v pedagogice / Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání - Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání (negarantovaný rozvrh) | Práce na příbuzné téma
Proces tematizace vlastní identity v uměleckém díle
(Anna Neoralová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h3gh6/ | Filologie / Literatura a mezikulturní komunikace | Práce na příbuzné téma
FENOMÉN YOUTUBERŮ: VLIV "BEAUTY" VIDEÍ NA JEJICH SLEDOVATELE
(Kristýna MALEČKOVÁ)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//97z6s8// | Mediální a komunikační studia / Mediální studia | Práce na příbuzné téma