Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Nákupní chováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv výstavby polygonu BMW na tržní cenu nemovitostí v Karlovarském kraji
(Eva Tatýrková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/gzick/ | Bankovnictví / Oceňování majetku | Práce na příbuzné téma
BMW: Navigating the Road to 2035
(Andrej Prepik)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93754 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
(Martin Henčl)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89262 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Nastavení procesů zásobování linky BMW I20 s využitím metody eKanban
(Věra Lánská)2024, Bakalářská práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//gbgfsx// | Technologie a management v dopravě / Dopravní management a marketing | Práce na příbuzné téma
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
(Miloš Šolc)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88443 | Management / | Práce na příbuzné téma
Samosvorný diferenciál pro BMW e36
(Zdeněk SKALA)2020, Bakalářská práce, Fakulta strojní / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//katc46// | Strojní inženýrství / Dopravní a manipulační technika | Práce na příbuzné téma