Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Consumer Buying BehaviourKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Financial analysis of The Procter & Gamble Company
(Daria Kalugina)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//bd9hs5// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Sociální klima a podniková kultura ve společnosti Procter & Gamble
(Jitka Čadková)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nnud0/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Role of Culture in Consumer Buying Behavior
(Ipek Cücük)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4cic62// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
(Sabina Rzayeva)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aqtn9/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer culture and symbolic boundaries
(Sabina Lavrik)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oa5k6/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Role of Culture in Consumer Buying Behavior
(Ipek Cücük)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4cic62// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Změna typu vyjednávání s dodavateli v FMCG řetězcích mezi lety 2021-2022
(Adam Schönwälder)2024, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qtt4x/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Identifikace a zhodnocení cirkulárních strategií v oblasti FMCG s ohledem na environmentální a ekonomické faktory pro zvýšení udržitelnosti
(Michaela Žilinská)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/pksdd/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma