Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Consumer Buying BehaviourKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Effect of the PESTELE Factors on the Marketing Strategy of the FMCG Sector in India
(Neelkumar Kapashi)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ir7lb8// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
(Egor Demtsev)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90023 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Vplyv ekológie na budúcnosť FMCG podniku v oblasti čistiacich prostriedkov
(René Peľak)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83865 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma