Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 24 prací)
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
 (Ekaterina Efremova)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/77268 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers
 (Jiacheng Yang)

2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//kjynqq// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
 (Veronika Vyoralová)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/82410 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Vliv sociálních a psychologických faktorů na online nákupní chování
 (Helena Marie-Anna Szostková)

2024, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//sggv53// | Regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma

Zákaznické preference online vs. offline nakupování
 (Tereza Hlavoňová)

2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/z7pyc/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
 (Tereza Votavová)

2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.

https://is.ambis.cz/th/fe222/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma

Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
 (Karol Juliana Garcia Rivero)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/n6iiq/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma

Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
 (Natálie KOSTOHRYZOVÁ)

2019, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//jijj2k// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - ruština | Práce na příbuzné téma

Consumers' Attitudes towards Culinary Events in the Czech Republic
 (Eliška Beránková)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze

https://is.vsh.cz/th/stjpm/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma

A Comparsion of the Impact of Experiental Intervention on Subjective Perceptions of Health between University Students in the Czech Republic and the United States of America
 (Jana Stará)

2018, Disertační práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/bcp0b/ | Kinantropologie (čtyřleté) / Kinantropologie | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 24 prací)