Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Situační analýza destinace cestovního ruchu
(Květoslav Zejdl)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/nv5ne/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Analýza lázeňské destinace Luhačovice se zaměřením na ruskou klientelu
(Markéta Ďulíková)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rw0rf/ | Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Demand analysis of a selected destination
(Lizaveta Haratskevich)2021, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/vtvtg/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Over-tourism: socio-ekonomická analýza vybrané destinace - návrhy, opatření
(Veronika Bartíková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/xskd1/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
(Martin Remiáš)2022, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vshe.cz/th/bnqph/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Analýza kultruního potenciálu destinace
(Michaela Ottová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/e5sw2/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Analýza a hodnocení využitelnosti potenciálu destinace pro tvorbu konkurenceschopného produktu turismu
(Gabriela Kutheilová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/iawdg/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Budování dobrého jména turistické destinace pomocí nástrojů Public Relations
(Martina Ottová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81907 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Analýza vývoje turismu v ČR od roku 2000 s ohledem na čerpání veřejných zdrojů na podporu turismu
(Marek Nasli)2014, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/9867/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Měření efektivity Public relations se zaměřením na media relations a následná aplikace na konkrétní PR kampaň
(Jana Wiesnerová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/74058 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma