Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
(Karyna Babkova)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qmelj/ | Filologie / Obecná jazykověda | Práce na příbuzné téma
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
(Tomáš Kubata)2023, Bakalářská práce, CEVRO Institut
• https://is.vsci.cz/th/c53mz/ | Economics, Business, Politics / | Práce na příbuzné téma
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
(Karyna Babkova)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p9ts1/ | Filologie / Obecná jazykověda | Práce na příbuzné téma
Analysis of the impact of reduplication in translations of the Dream in the Red Chamber
(Kristýna Červinková)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c802f/ | Čínská studia / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie destinace Plzeň
(Tereza Radová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/d13k4/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
(Petr Odstrčil)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bsh8x/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
(Veronika Nesvadbová)2015, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lrs2r/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
(Patrícia Cudzišová)2016, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xbrlj/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
(Daniel Vodák)2024, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/lc4sh/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
(Barbora Ondrůšková)2015, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n21py/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch | Práce na příbuzné téma