Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Plánovací procesKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace strukturálních fondů EU
(Tomáš Brýdl)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g23ut/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
(Gabriela Dvořáčková)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n5r3a/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace B2C spol. Znovín Znojmo,a.s.
(Šárka Novotná)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/40884 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Product placement jako nová forma komerční komunikace
(Richard Unruh)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g2n9m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
(Vojtěch Kabeš)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/se707/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Hana Pospíšilová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/esaua/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Milan Klugar)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nts53/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Tomáš Hajíček)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ma749/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
(Gelatková Gelatková)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ncggq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma