Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
firemní identitaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
(Kristýna Svobodová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m0vne/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně
(Adrianna Rossini)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hcjo5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha integrované marketingové komunikace při plánování zaváděcí a udržovací kampaně
(Zdeňka Pluta)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2rtf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní identita a design nové značky papírenských produktů
(Alexandra Bendová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73349 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Firemní identita jako nástroj budování image
(Michaela Dvořáková)2014, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//cfz4ta// | Provoz a ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Firemní identita vybrané společnosti
(Vivienne Makumbirofa)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81344 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
(Jakub Červenka)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhdgs/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Firemní identita zvolené značky
(Radka Kalábová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//aqas6c// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní identita jako jeden z kličových nástrojů budování image na příkladu kadeřnického salónu
(Pavla Karpíšková)2014, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//j279l9// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma