Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
pandemieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Krizový management distribuční společnosti Aerofilms v době pandemie
(Eliška Nováková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86781 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Krizový management Marienbad Film Festivalu v krizi spojené s pandemií covidu-19
(Václav Ševčík)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83705 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Management fyzického a online filmového festivalu
(Alice Teslíková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83480 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Krizový management divadelního festivalu
(Stanislava Rožnovská)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ii2u7/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Krizový management Marienbad Film Festivalu v krizi spojené s pandemií covidu-19
(Václav Ševčík)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83705 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Vývoj pandemie COVID-19 na Opavsku
(Lucie Kostrbíková)2023, Bakalářská práce, Fakulta veřejných politik v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/b26sk/ | Ošetřovatelství / Všeobecná sestra | Práce na příbuzné téma
Vliv pandemie COVID-19 na cestovní ruch
(Kateřina Réti)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vshe.cz/th/y925m/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Dopad pandemie koronaviru Covid-19 na obecní rozpočty
(Jindřiška Páblová)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/z4znz/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
(Štěpánka Čačíková Kodlová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qegdx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kultura v krizi aneb kulturní transformace?
(Olga Mikhailiv)2015, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/8405 | Dramatická umění / Produkce | Práce na příbuzné téma