Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
online marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
(Michaela Látrová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/yx61k/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
(Jana Pupavová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/zzymo/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Vliv sociálních a psychologických faktorů na online nákupní chování
(Helena Marie-Anna Szostková)2024, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//sggv53// | Regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Social media as a marketing tool towards generation Y
(Gyulnara Kasimova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54582 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
(Veronika Kuśová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/flwyf/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě a jejich vliv na Generaci Y v turismu
(Adam Šmíd)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88250 | Cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Role sociálních sítí v nákupním rozhodování generace Y při výběru kavárny
(Tereza Špalková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82622 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace na sociálních sítích s generací Y jako cílovou skupinou
(Martina Hamouzová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//vanxta// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y
(Kateřina Pěničková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86115 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice
(Kateřina Formánková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88790 | Management / | Práce na příbuzné téma