Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
PESTEL analýzaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
(Jakub Piskla)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j1hs3/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Strategic analysis of VinFast on the USA Electronic Vehicles Market
(Illia Frenkel)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88394 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Strategic analysis of Bombardier Inc.
(Ilya Yankin)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93711 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Strategic analysis of Mattoni
(Valeriia Malakhovskaia)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83531 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Strategic analysis of BNI in the Czech Republic
(Simon Mestdagh)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91745 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Strategic Analysis of Fermax construction company
(Jovan Maksimovic)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90149 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů
(Elena Safonova)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zyrg9b// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Kulturní rozdíly v mezinárodní marketingové komunikaci
(Kristýna Háková)2017, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//tyys8g// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Národně-kulturní porovnání generací X a Y v ČR a vliv na marketingový mix
(Patrick Poborský)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76343 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Mezikulturní marketing: kulturní porovnání (vybraného státu) a České republiky s implikací na základní marketingový mix
(Johana Bursíková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71202 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma