Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer Relationship Management
(Tereza Otčenášková)2010, Diplomová práce, UHK, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM713 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Customer relationship as a key for modern marketing companies
(Diana Khakimova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yoxac/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
(Miloslav Fiala)2016, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/dhq29/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
(Dhruvin Chandrakant Panchal)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151585 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
(Pavla Sklenářová)2024, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM7976 | Informační management / | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
(Kadiatou Odeithiam)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//ohf1h8// | Ekonomika a management / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
(Maria Tomchanka)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89729 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků
(Jana Marková)2013, Disertační práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//4pc0yn// | Ekonomika a management / Organizace a řízení podniků | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy
(Dominika Václavková)2015, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//niiygg// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
(Jayesh Rane)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l8rhw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma