Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
(Andrea Wimberská)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82367 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Působení ambasadorů značek na spotřebitelské chování
(Jana Adamovičová)2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146882 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifika Generace Z a jejich aplikace v rámci marketingové a komunikační strategie vybrané firmy/značky
(Aižan Ryskulová)2025, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/bhx7c/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
(Vanessa Homolyová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uupb3m// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z
(Daniel Provazník)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83258 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
(Terézia Čížiková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91514 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
(Adéla Pospíšilová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tlthym// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Comparative Analysis of the Nescafe Brand within the RTD iced coffee segment among generation Z in the Czech Republic and Germany
(Nela Svatoňová)2025, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/98657 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
(Andrea Wimberská)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82367 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Využití celebrit v marketingové komunikaci dámské kosmetiky značky adidas
(Kristina Adamcová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/40726 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma