Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

CLIL

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 24 prací)
Fostering learner autonomy: action research
 (Ivana Juříková)

2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/inbxv/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma

Presenting Vocabulary Learning Strategies to Lower-Secondary School Learners – Action Research
 (Pavel Nikl)

2023, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/eodx5/ | Učitelství anglického jazyka pro základní školy / | Práce na příbuzné téma

Haus Tugendhat: Soft-CLIL-Unterricht an einer tschechischen Grundschule im Hinblick auf Schülermotivation
 (Aleš Zápotocký)

2020, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/w8oc4/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní školy | Práce na příbuzné téma

Haus Tugendhat: Soft-CLIL-Unterricht an einer tschechischen Grundschule im Hinblick auf Schülermotivation
 (Aleš Zápotocký)

2020, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/w8oc4/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní školy | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 24 prací)